« »
Bekijk meer referenties »

Retail

Winkels etaleren niet alleen producten, merken en diensten. Zij creŽren mede de wereld daaromheen. Zij vormen belevingswerelden en zijn per definitie interactief.

Een winkel etaleert, ontvangt, verrast, verleidt, geeft overzicht en inzicht, daagt uit en biedt service. Zij belichaamt kortom het contact tussen klant en u als retailer.

Het samen benoemen en verbeelden van de identiteit van producten, merken, doelgroepen, winkelier en de positionering ervan vormen het vertrekpunt voor ontwerpconcepten. Van hieruit ontstaat routing en indeling en wordt vormgeving vastgelegd. De keuzes voor materiaal, kleurstelling, technische oplossingen, instore communicatie en visuals worden in samenhang van hieruit aangestuurd. Budget, ruimtelijke gegevens, planning, regelgeving en exploitatie vormen hierbij de kaders.

Zo realiseren we toegesneden en onderscheidende retail interieurs, zowel eenmalige als seriematige. Deze interieurs bieden een specifieke beleving aan klanten en een efficiŽnte ondersteuning voor het verkoopproces.

« Naar het conceptoverzicht

Retail gerelateerde referenties

Concepten per branche

Website door Buro TARGET