« »
Bekijk meer referenties »

Kantoor

Werkomgevingen worden meer en meer gezien als een verlengstuk van de filosofie van de organisatie. Zij belichamen niet enkel meer de effectiviteit waarvoor een organisatie staat maar vooral ook de manier waarop de organisatie haar werk wenst te doen en in de maatschappij staat.

Goede werkomgevingen bieden ervaringen die dit op een authentieke wijze communiceren, zowel visueel als (multi)functioneel. Zij zijn een weerspiegeling van de corporate identity.

Door slim om te gaan met beleving van datgene waarvoor het bedrijf staat, ontstaat een werkomgeving met een ziel, die mensen bindt en vooral boeit. Deze beleving draagt bij aan een positieve herinnering, waardoor klanten en medewerkers zich herkennen in het bedrijf en er loyaler aan zullen zijn.

Het samen met de opdrachtgever ontdekken en benoemen van waarden, kwaliteiten, ambities en identiteit van de organisatie staat voor ons voorop. Door van hieruit verbanden te leggen naar logistieke, technische en budgettaire aspecten ontstaat een visie en ontwerp die eigenheid, durf, samenhang en effectiviteit garanderen.

Inmiddels hebben we ook ruime ervaring opgedaan met implementatie trajecten van Het Nieuwe Werken (HNW). Hierbij komen organisatie, communicatiesystemen en interieur bij elkaar. Je kunt deze niet los van elkaar zien. Bij het interieur gaat het daarbij specifiek om flexibel werken, ontmoeten, concentreren en ontspannen. We adviseren u graag over de mogelijkheden om HNW in uw organisatie toe te passen en de impact op het interieurontwerp daarbij.

« Naar het conceptoverzicht

Kantoor gerelateerde referenties

Concepten per branche

Website door Buro TARGET